IMAP s viacej ako jednou domenou

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Pondělí Říjen 21 14:12:12 CEST 2002

On Pá, 2002-10-18 at 22:07, Peter Hanusiak wrote:
> Caute,
>
> vie mi niekto poradit IMAP server, ktory vie pracovat s viacej
> ako jednou domenou? Totizto ja pouzivam courier-imap, uzivatelov
> v nom mam cez mysql nastavenych na viacej domen. Avsak kazdy
> klientsky soft ked sa autorizuje posiela iba uzivatelske meno,
> domenu neposle. Vtedy si courier IMAP prihodi defaultnu domenu
> a som tam kde som nechcel byt. Ak vsak zadam pri login napr.
> v Outlook expresse namiesto username , username na domain.com tak
> autorizacia zbehne v poriadku. Toto vsak vysvetlit uzivatelom
> [...]

Poslednich par mesicu uz sleduji vyvoj velmi povrchne,
ale domnivam se, ze v aktualnich verzich
Cyrus-imapd by neco takoveho melo jit.
Zkuste se na nej podivat. Ja ho pouzivam k naproste
spokojenosti, ale verze z jara. Virt. domeny jsem
nepotreboval. A nejsem si jist, ze ho propojite
s MySQL (osobne to delam obracene, tj. z databaze
nakonfiguruji server).

ivo

PS: http://asg.web.cmu.edu/cyrus/imapd/