rdesktop v Linuxu

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Pondělí Říjen 21 09:49:35 CEST 2002

On Fri, Oct 18, 2002 at 03:17:25PM +0200, David Veselka wrote:

> existuje jednoduchy zpusob jak se pripojit k linuxovemu stroji pouzitim
> rdesktop (nebo neceho podobneho) ? Jde mi o moznost zobrazit si po lan
> grafickou plochu jednoho stroje v okne (nejlepe) druheho stroje. Dekuji
> predem.

V unixových systémech je tohle zvykem dělat pomocí X protokolu. Funkční
ekvivalent rdesktopu/MS Terminal Serveru na Linuxu je tedy povolení
XDMCP na straně serveru a použití X -query na straně klienta.

--
/*     Miroslav Petricek            mirek na petricek.cz
       UNIS COMPUTERS, spol. s r.o. mpetricek na uniscomp.cz