Fritz

Petr Blaha pblaha na c-box.cz
Pondělí Říjen 21 13:32:54 CEST 2002

Dobry den

Prosim o radu ohledne usb modemu fritz (o kterem zde v konferenci sla jiz
rec)
Instalace probehla celkem v poradku, ridil jsem se strankami od p. Iva
Panacka.

Mam nasledujici problem:
Po nastartovami PC se na modemu rozsviti oranzova LED dioda indikujici
pripojeni PC.
Je mozne vytacet a lze mozno prenaset data.

Po nejake dobe (ktera je promenliva, nekdy je to napr 38 hodin, jindy jen 30
min)  (dle meho nazoru je to zcela nedeterministicke) ona LED dioda prestane
svitit a samozrejme neni mozne vytacet a navazat spojeni.

Dale jsem zjistil ze pomuze odstraneni a znovunatazeni modulu pro komunikaci
s USB.
       rmmod usb-ohci
       modprobe usb-ohci

Zajimave take je ze se mi automaticky zavadi ovladac  usb-ohci a ne
usb-uhci, a to i pred instalaci modulu modemu.
(kamosovi se zavadi usb-uhci)

Modem jsem zkousel na systemech RH 7.2, 8.0 a v soucasnosti na 7.3. Vysledek
zcela stejny.

Pommohlo by mi i to, kdyby se ozval nekdo kdo mam podobnou zkusenost

     Dekuji
                  Petr
Petr Blaha
pblaha na c-box.cz