OFFTOPIC - LCD monitory a doporucene rozliseni.

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Říjen 21 15:26:31 CEST 2002

>  u LCD monitoru se nekdy uvadi, ze umi napr. 1280x1024 na 75Hz, ale
> doporucuje se v tomtez popisu pouzivat 1280x1024 na 60Hz.
>
>  Netusite prosim, proc? Jaky k tomu maji duvod? LCD monitorum nerozumim,
> jen jsem u jednoho sedel 14dni a chci to domu, pac pro praci to je super,
> quake v tom vypada squele; filmy v tom vypadaji dobre i z vetsiho uhlu,
> textovy mod vga=4 vypada squele.
>
>  Nevite, co by me jeste mohlo potkat? Preci jen to stoji 17tis....

Kouknete se do archivu, uz se to tady resilo (subject si bohuzel
nepamatuju...). Pokud si vzpominam, tech 60Hz bohate staci, protoze LCD maji
proti CRT vetsi "setrvacnost" takze pri tomto kmitoctu neblikaji jako CRT.

S pozdravem Zdenek Bohm