Samba jako PDC - jak na absolutni splynuti se siti Windows? (long)

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pondělí Říjen 21 14:24:08 CEST 2002

| Odesílatel: Vaclav Dvorsky <hufhendr na sendmail.cz>
| dnes jsem se vratil z prace opravdu bez nalady. Mam domenu s WinNT,
| Primary Domain Controller jim dela uz temer 2 roky Linux se Sambou.
| Cestovni profily, sdilene tiskarny, aktualizace AVG, zalohy, zkratka
| vsechno, co jinde dela server WinNT jsem u sebe ve sve siti rozchodil.
|
| Bohuzel moje sit je soucasti vetsi site. Vsude jinde maji normalne jako
| server WinNT a bylo verejnym tajemstvim, ze ja mam v ostrem provozu
| Linux. Zdaleka ne vsem se to libilo (Linux je u nas neoficialne

Tak proc sambe nereknete ze se ma tvarit jako windows?

smb.conf:

[global]
# server string is the equivalent of the NT Description field
server string = Windows NT 2000 Advanced Server

| A potrebuje admin sdileni, ktere i ve sve siti mam, ale ono to asi
| nestaci. Pokud je server Windows, klikne se tam nekam na server a na
| stanici zacne instalace. Se Sambou to vyhodilo chybu.
| Bohuzel, jak mi vysvetlil ten clovek, jinak to nenainstaluji. A protoze
| budeme soucasti jejich site, nainstalovat to musim. Ja ted tedy mam 2
| moznosti. Bud vyresim tento problem a donutim Sambu jeste vice splynout
| se siti Windows nebo zrejme neudrzim Linux a budu muset nainstalovat
| Windows server.

Zkuste popatrat jake vsechny volby lze dat do smb.conf, myslim v man
smb.conf je toho dost.

Co se tyce samby a LDAP, zkuste prolezt archiv konference, neco tam bylo.

| jsem se trochu vybrecet. Zpusob jakym nas ministerstvo valcuje je
| nevidany a je v nem citit snaha o kompletni prechod k Windows. Bohuzel
| nema smysl vubec o tom diskutovat. Pokud vite, jak vyresit muj problem s

Zacinam se take pocitat mezi ty, kteri pomysleji na emigraci do nektere
svobodne zeme jizni ameriky. Bohuzel mam docela pocetnou rodinu, takze asi
budu muset drzet hubu a krok jako za komunistu. Jenze tenkrat jsem jeste
nemel svoji rodinu, tak jedine komu vadilo ze me sebrali STBaci bylo
pribuzenstvo (a ja). Znovu bych to ale prozivat nechtel.

Zdravi JL.