RE: OT jak sejmout windows (jména souborů)

Kocourek Lukas kocour na evropa2.cz
Pondělí Říjen 21 15:39:35 CEST 2002

> Dobrý den, předesílám, že nechci nahrávat na flame.
>
> Zkuste si na windowsech vytvořit soubor "prn.htm"
>
> Mě systém asi na minutu ztuhl, nic, ani numlock nereagoval,
> už jsem se sápal po resetu když najednou mi řekl, že na disku
> nemám místo. (W95osr2
> cz)
>
> Co takhle používat soubory co wokna mají jako "systémové" s
> libovolnou příponou?
>
> Tím znemožníte uživatelům windows přístup k některým souborům.

Tak to je abych tak rek "slusnej kotel" .... rikal jsem si co to je zase za
kravinu a zkusil na WXP (ano bohuzel, firemni notebook ;-) ) vytvorit soubor
s tim nazvem... a malem mi vypadli oci z dulku... ono to opravdu NEJDE
vytvorit ?!?!?!?!!!!?

kocour