SIGSEGV

Radomír Fojtík Radomir.Fojtik na seznam.cz
Pondělí Říjen 21 20:22:38 CEST 2002

Dekuji

a) deje se tak napr. pri praci v konqueroru, cirka 3/hod (tj. kopirovani,
prohlizeni adresarove struktury apod.), ci nastavovani desktopu. Nevim vsak,
cim presne to lze vyvolat.
b) cista instalace
c) agr. programy? presne nerozumim, stavalo se to hned po xte instalaci, pak
jsem pridal mozillu  a to je prave v tuto chvíli vse.
HW: AMD Athlon 900, MSI K7T Turbo2, GeForce 2 MX, 256 SDRAM, Logitech
Internet Navigator Keyboard, Microsoft Intelimouse Explorer 3.0 A, modem
Microcom Deskporte, monitor stary Sampo 14 palcu

Jsem naprosty zacatecnik v prostredi LINUX. Dva roku uzivam systemy
Microsoftu a po precteni nekolika clanku o Linuxu jsem touzil ho vyzkouset a
zacit vyuzivat.
Dekuji
Radomir Fojtik