OFFTOPIC - LCD monitory a doporucene rozliseni.

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pondělí Říjen 21 20:24:38 CEST 2002

On Mon, 21 Oct 2002 15:36:17 +0000 (UTC), Jan Houstek wrote:

: Jo, kde jste vzal tech 17kKc? Vzhledem k tomu rozliseni hadam, ze mluvime
: o 17". To uz ted 17" kvalitni LCD skutecne stoji jen 17kKc?

Otazka je, co je to kvalitny. Tento vikend som videl v obycajnom
ksefte s elektronikou nejaky 17" za 29900 Sk aj s danou (znacku
si nepamatam), co uz zacina pokusat aj mna. Aj ked radsej
by som este o chlp vacsie rozlisenie ako 1280 x 1024 - momentalne
mam 19" klasiku na 1600x1200 a ten realny palec menej by mi
pri dobrom obraze az tak nevadil, ale tie pixle by asi chybali.
Takze asi este nejaky cas pockam - to este pojde dole.

Ten monitor ale nema digitalny vstup, iba analog. Je to v praxi
rozdiel a je vobec Linux schopny nejake karty s digitalnym
vystupom obsluhovat? Menit bity na analog a v monitore zase
nazad na pixle mi pripada ako nezmysel.

Zdravi
--
                                      Stano