Migracia mailoveho servera

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Pondělí Říjen 21 23:13:51 CEST 2002

Zdravim,

 myslim, v DNS rovnou ukazte na ten Vas jediny novy smtp server (ale mel
by jste mit zalozni) a na starem smtp serveru to nakofigurujte tak, ze
vsechnu postu pro firma.cz preposle na onen Vas novy server.

 No a ti, co budou mit aktualni stav o Vasi domene to budou posilat na
novy server a ti co budou mit ten starsi stav, tak Ti to budou posilat na
stary, ktery to preposle hned na novy.

 A az Vam nebude chodit posta na ten stary, tak tak ho proste vypojite...

--zk

Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://merlot.ics.muni.cz/