kopirovani CD s ochranou

Martin Kebert mkebert na seznam.cz
Úterý Říjen 22 01:53:23 CEST 2002

> Dobry den,
Dobry

> nevite nahodou o nejakem software (jako http://www.exactaudiocopy.de/ pro
> win), ve kterem by bylo mozno tvorit zalozni kopie CD s ochranou CACTUS
> DATA SCHIELD? Jak jsem to pochopil, tak by na to stacil nejkay programek,
> ktery by ovlivnil, jakrou session z cd mechanika nacte...
...a mechaniku ktera by pochopila ze se ma tvarit jako singlesession.

Pokud vim (moc toho zase neni), tak kaktus pocita s tim, ze "klasicka",
"hudebni" CD mechanika je pouze single session a tim padem precte pouze prvni
session (tam sou ty pisnicky). Kdezto CD-ROM mechanika je (dnes v drtive
vetsine) mutlisession, takze si hezky precte vsechny sesny co na tej plotne
sou. Vcetne te druhe|posledni ktera je ......divna.

--
S pozdravem
  Martin Kebert