Qmail bugs - co vy na to?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Říjen 22 10:38:09 CEST 2002

Dobry den,

On Tue, Oct 22, 2002 at 09:18:21AM +0200, Kovar Jan wrote:
> Nasel jsem zajimavy odkaz. Celkem nedokazu posoudit tvrzeni, pac jsem se s
> qmailem nikdy nesetkal, ale duveryhodnejsi mi prijde ten clanek nez autor
> qmailu.
>
> http://www-dt.e-technik.uni-dortmund.de/~ma/qmail-bugs.html

muj komentar by se dal shrnout takto: qmail je velmi rychly SMTP
server a ma pomerne bezpecny navrh.
Cim za to zaplatite:
- omezenou konfigurovatelnosti (tim ovsem myslim filtrovani posty
  apod., viz Postfix), zakladni veci pomoci qmail-u vyresite.
- velmi rigidni implementace SMTP, obcas bez features, ktere se
  DJB nelibi...
- v clanku popisovanou bounce zpravou...

Ja jsem nakonec od qmailu ustoupil.

(Zato djbdns se drzim ;-)))

> Jsem si vedom, ze je to nahravka na flame, ale jelikoz nepreferuju zadny
> smtp server, tak nebude protivnik. :-)
>
> TNX

Honza