Quota neraguje

Zdenek Mazanec Zdenek.Mazanec na contactel.cz
Úterý Říjen 22 13:42:33 CEST 2002

> Kde mam hledat problem, kdyz quota neraguje na zmenu vyuziti diskoveho
> prostoru uzivateli bezprostredne, ale az po zadani prikazu quotacheck?

Tohle je docela znama bolistka, a kdyby jenom tahle :-( Stejne dobre
poslouzi prikaz sync. Nicmene muzete byt klidny, limity plati, jen to, co
vidi uzivatel na malicko(*) zpozdeni proti realite.

(*) uz jsem videl i par hodin. takze nekdy vic nez malicko, ale faktem je,
ze se mi nikdy nepodarilo jit nad limit. sice to vypada blbe, kdyz nejde
zapisovat kvuli quote a videt to neni, ale na druhou stranu, da se bez toho
zit
---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz