Novy notebook nepodporuje APM?

Janecek Vladislav vladislav.janecek na cpress.cz
Úterý Říjen 22 15:46:24 CEST 2002

> Mate s tom nekdo prakticke zkusenosti? Ono, uprimne, kdyby na tom nemel
> bezet suspend, tak to nechci. Diky predem za pomoc.

Ja jsem se s tim pomerne dlouho trapil u sve Portege - problem byl v PCMCIA slotu - pokud byla vlozena jakakoli PCMCIA karta v mechanice, choval se system uplne stejne. Pokud zadna karta vlozena neni, hybernuje i odhybernovava naprosto v poho - i s tou zmeti barevnych car.

Mozna bude podobny problem u vas - s tim rozdilem, ze to bude usb. V manualu k suse je toto tusim popsano.

Lada J.