LH4, Oracle a Linux

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Úterý Říjen 22 15:29:55 CEST 2002

David Lukaštík wrote/napsal:

: Dalsi dotaz je ohledne serveru HP LH4.
:
: Instaloval nekdo z vas Linux (RedHat, Gentoo nebo LFS) na HP LH4?
: Jsou s Linuxem na LH4 nejake problemy?

    RedHat 6.2 - trošku jsem mu domlouval, aby byl up to date.
    ale pokud mne pamět neklame, tak HP ke svým serverům (a bohužel
jenom serverům) Linux podporuje - minimálně RedHat Linux. Podívejte se
na CD, které se k tomu serveru  dodává.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>