Linux a velky problem s Web Cam Go od Creativu

Roman Dvorak informatics na iol.cz
Úterý Říjen 22 16:23:46 CEST 2002

Zdravim a preji krasny den !

Mam problem v Linuxu s web Kamerou od Creativu webcam go.Zkousel jsem snad
vse co slo ale bez uspechu ...Jediny modul(experimentalni ovladac stazeny
kdesi na internetu) ktery se mi podarilo zavest (s zadnym jinym modulem mi
to nefunguje) byl w9967cf (jedna so o chipset winbond 9967,webcam je
pripojena na USB rozhrani),nicmene i presto kamera nebyla schopna
komunikovat s jakymkoliv programem (xawtv,camstream,gphoto,gphoto2 atd.)
Mate s tim nekdo nejakou zkusenost jak to zprovoznit?Pripadne kamerka ma
4MB pameti na ukladani fotek,dalo by se to namountovat jako disk (zkousel
jsem ale bez uspechu-usb-mass storage asi neni ,ani jako scsi ji nenajdu)??
Diky !!

Roman D.