Zaloha dat

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Úterý Říjen 22 19:09:09 CEST 2002

Jarda Mikulík <jarda.mikulik na jetedata.cz> writes:

> Ukazte mi pumpu ktera bude umet natankovat za jizdy (tzn. mobilni) a
> nevidim problem.
Jste se nad tim nezamyslel...  puvodni pisatel se snazil rict, ze je
nebezpecne delat veci na ktere to zarizeni neni stavene.  Letadlo je
stavene na tankovani za letu, auto neni.  V navrhu SCSI se IMHO s hotswap
pocitalo, v navrhu IDE se s tim nepocitalo, pokud to podporuje konkretni
radic (a ty on-board to IMO nejsou), tak to neni zalezitost toho rozhrani,
ale toho radice.

> A hot-swap supliky vam asi nic nerikaji ze!
Pokud to nepodporuje rozhrani/radic, tak je vam hotswap suplik na nic.

A v kazdem pripade se opravdu nedivte az vam neco shori, kdyz budete
pouzivat veci zpusobem na ktery nebyly staveny.

O.

P.S.: Necetl jsem cely thread a mozna se mylim.

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6