nefunkcni INIT pri botovani Slackware-9.0beta - VYRESENO

Milan Svoboda Milan.Svoboda na centrum.cz
Úterý Říjen 22 20:18:20 CEST 2002

Nestahnul jsem si vsechny balicky. Zvlaste chybely nektere
systemove :-(

--

Milan Svoboda

E-mail: Milan.Svoboda na centrum.cz
GNU/FDL Anglicko-Český slovník
http://slovnik.zcu.cz ; http://slovnik.zcu.cz/online

Microsoft does write "free" software. Not free as in "free
beer," or "free speech," but "Free Tibet."