Proč? (LILO)

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Úterý Říjen 22 21:06:33 CEST 2002

On Tue, 22 Oct 2002, Ivo Peterka wrote:

> Ale abych to vyjadril presne. Linux je dobry operacni system s velmi spatnym
> loaderem ... Popravde jestlize se mi uz po x-te (na ruzne konfiguraci) stane, ze po pomerne
> dlouhe instalaci LILO pri startu vypise LI 40 40 40 .... (periodicky) tak me to extremne frustruje

Zkuste grub, pracuje jinak nez lilo. Lilo si zapisuje udaj, kde je na
disku kernel, jako souradnice disku (cylinder, stopy) a to muze byt
zdrojem potizi. Grub pracuje jinak - zna souborovy system, a pristupuje
ke kernelu pres fs. Jsem is vedom, ze potize lila s geometrii disku byly
driv, a chtelo by to znalce, ktery vi presne co je LI 40 40 (pri vypisu
LILO kazdu pismeno znamena neco).

--
Ondrej Koala Vacha