Velky disk

Úterý Říjen 22 22:07:09 CEST 2002

On Mon, 21 Oct 2002, Michal Dobes wrote:

> Pak neni co resit. Ten IDE disk v BIOSu vubec nenastavujte a je to.
> Linux si jej najde sam a dovoli pouzit.

To sice ano, ale take se mi stalo, ze BIOS asi nezamaval kouzelnou hulkou
nad IDE radicem a disk neslo za boha presvedcit, aby komunikoval trochu
vyssi rychlosti, nez jakou by fungoval v me stare dobre 486ce.

Doufam, ze se vynalezci IDE se vsemi nastavenimi PIO a DMA a podobnymi
nesmysly budou smazit v pekle spolecne s lidmi, co navrhuji rozlozeni
klaves na "modernich" klavesnicich. ;)

--Pavel Kankovsky aka Peak
"Welcome to the Czech Republic. Bring your own lifeboats."