Linux a Windows terminal

Petr Hodan Petr.Hodan na admins.cz
Středa Říjen 23 00:06:04 CEST 2002

Zdravim,

nabizim reseni v podobe ssh port tunelingu, umi ho treba slavne Putty.
Jedna se asi o tohle:

1) navazete ssh spojeni s Linuxem, prihlasite se a pak se vam vytvori
tunel tento:

W98 (localhost:3389) => Linux => W2K (192.168.x.y:3389)

2) spustite terminal clienta a nakonektite se na localhost.

ssh prikaz ktery to udela je:

ssh user na xxx.xxx.xxx.xxx -L 3389:192.168.xxy.xyy:3389
pripadne dalsi volby.

V podtstate vytvorite sifrovany tunel zajisteny ssh klientem/daemonem, a
ten vam bude forwardovat ven vse co prijde na linux, jako kdyby jste
sedel u linuxu a mel tam pusteny TSC.

Bezpecne, jednoduche, ucinne, pouzivam bez problemu :-)

Petr