Zpomaleni DVD mechaniky

Petr Klíma xklima08 na stud.fee.vutbr.cz
Středa Říjen 23 12:30:34 CEST 2002

Dik za odkaz. Bohuzel ten program pouziva presne stejnou funkci, kterou
pouzivam ja a nejspis i hdparm -E. Proste na DVD mechaniku ioctl funkce
CDROM_SELECT_SPEED nezabira. To mi potvrdil i jeden majitel jakesi DVD
mechaniky znacky Toshiba (ja mam Pioneera). Na CD-ROM mechaniky to
funguje (s vyjimkou kamaradovy dvaatriceti rychlostni CD-ROM Creative),
na DVD ani nahodou. Ciste na zkousku jsem lehce zagoogloval a dostal
jsem na otazky podobne me bud odpovedi ve stylu "hdparm -E", nebo zadne.
Obe varianty pomahaji stejne...

--
Petr "Tosuja" Klima
xklima08 na stud.fit.vutbr.cz