Vyjednavani s Red Hat - licencni politika, zmeny v RH distrib ucich apod.

David Lukaštík david.lukastik na svkuh.cz
Středa Říjen 23 14:20:46 CEST 2002

Zdravim,

no prave prechazime s Oraclem na Linux.
Taky tam bude RedHat. Stejne jako na 6 predchozich serverech.

Prvni, co mne zajimalo bylo, jestli to chodi. (Oracle na Linuxu)
Pak, na ktere distribuci to chodi. (Pokud ma distribuce certifikaci, pak
to podporuje).
Dale zkusenosti adminu, jak to chodi.

Pokud ma distribuce certifikaci na dany program, tak se o tom, ze tam
ten dany program pojede, doctu na strankach distribuce a nemusim nic
vyhledavat v Googlu, konferach a tak.

Netvrdim, ze je to funkcne lepsi, ci ze to na jine distribuci nejede,
ale je to rozhodne pohodlnejsi.

S pozdravem,

Davadu