Vyjednavani s Red Hat - licencni politika, zmeny v RH distrib ucich apod.

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Středa Říjen 23 14:49:12 CEST 2002

---cut----
> Ja se na vas nezlobim, ale zahranicni firmy proste daji na
> certifikace.
> (Z me zkusenosti Americane, Nemci, Svycari)
> Nikdo se nebude poustet do instalace Oracle na Linuxu, i kdyz
> bude 100x jasne, ze to bude fungovat, pokud nebude mit ta
> distribuce certifikaci pro Oracle. Nikdo nebude implementovat
> IS SAP na linux, ktery proste nema certifikaci pro SAP. A ne
> kazda distribuce si ty certifikace (IMHO casto
> zbytecne) zajisti. Vetsinou jsou to prave Redhat a Suse.
>
> Tak to je.
>
> TNX

Presne, a jde to jeste dal, i v nasi firme, ktera neni zahranicni,
se pouziva linux vpodstate jen na nedulezite veci a na "hrani" a
testovani,
Vsechno dulezite bezi na komercnich unixech ... Protoze maji certifikace
..

(To ja jen aby zarytym linuxarum trochu spadnul hrebinek,
porad nejak na ty starsi unixy, co tu byli uz predtim zapominaji ...'-)))

Pokud se sahlo po linuxu, tak to byl, svete div se, RedHat ...
Pro komercni prostredi exoticke distribuce nikdo nepouzije, byt by byly
sebelepsi ...

Znam dost fanatiku, co si dokazou vyhrat s min znamou distribuci
a presvedcovat mne o jeji bajecnosti,
ale nikdo z nich to nepouzil na neco opravdu duleziteho ..
Jak se rika, pokud nejde o zivot jde o ....
A tak tu placame o tom ktera distribuce je lepsi a tak ....

PS: myslim, si, at si RH dela co chce,
jestli pise gpl a nedodrzuje to, mel by dostat po hrebinku.
A jestli hodla prijit o zakazniky, co si u nej stejne nikdy nekoupi
support,
to je jeho problem ...

radek.karaffa na ct.cz