Zaloha dat

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Středa Říjen 23 16:07:28 CEST 2002

| Odesílatel: Pavel Vedral <pve na incad.cz>
| Existuje nejaka jina sikovna zalohovaci metoda, kdyz
| 1) se budu bat delat to vymenou disku za provozu

nebojte se! Staci ho jen razantne zasunout a nezapomenout ho dam dat aspon
na chvilku kdyz bootuje.

| 2) nemuzu investovat tisice do paskovych zarizeni a medii
| 3) je to stary pocitac a zakaznikovi se nechce do USB vymennych disku?
| 4) Objem dat je tak velky, ze posilat zalohy po siti ven z budovy
| znamena ucpat draty na nekolik dni
| Nejak mi to pripada bezvychodne, ale treba jsem jenom pesimista :-).

DVD vypalovacka?

486 s VELKYM diskem (nebo 1 disk na system a ramecek na velke disky) a
zalohovat pres sit?

RAID-1? Od doby co jsem zjistil jak jsou stabilni raidtools 0.90 (raidtools
0.5x jsem dokazal sejmout tak ze se ext2 neprobral) je cpu vsude kde najdu
2 disky (primo si to vynucuji). Jenom nezapomente i swap dat na raid (swap
nema rad jiny raid nez raid1)

JL.