gigabit ethernet + vlan

Dusan Sys sys na spk.cz
Středa Říjen 23 17:54:21 CEST 2002

Dobry den,

Instaloval jsem do serveru gigabit ethernet 3C996B. Pokud nepouzivam VLANy
tak jede vse v poradku. Problem je ze sitovka pobezi proti Ciscu catalystu,
kde potrebuji VLANy a gigabit je jako trunk. Ovladac se pouziva bcm5700 ( v
2.2.23 ) jako modul. Na spravu VLANu se pouziva utilita basp ( v 3.0.13,
klasicky vconfig co je v jadre nefunguje ). Nejdrive se zavede modul basp.o
a potom se komunukuje prostrednicvim utility basp. Pokud vsak vytvorim vlan
tak vybehne zatizeni serveru na 1.0. Skousel jem to na ruznych jadrech,
systemech poctech procesoru .... Myni to bezi na jadre 2.4.19, 1GB RAM,
SCSI, 2x pIII 1.4 GHz. Uptime sice ukazuje zatizeni 1.0 ale ve skutecnosti
server neni vubec vytizen. Zkousel jsem to na kompilaci jadra a s modulem
basp i bez nej kompilace probehla za stejny cas ( 2x make clean ; make -j2
bzImage ). Takze jsem usoudil, ze se jedna jen o "opticky" problem uptime.
nesetkal jste se s tim nekdo ?

Zdravi Dusan Sys