OT: outdoor vedeni UTP (STP)

David Tok ddt na coolnet.cz
Čtvrtek Říjen 24 10:03:07 CEST 2002

Zdravím,

  omlouvám se za off-topic, ale zvažuji použití galvanických rozvodů na
kratší vzdálenosti, ale bohužel mimo budovu. Jde o to, ze mam 3 objekty,
které jsou každý asi 20m od male serverovny, která je připojená přes
wireless do Internetu a chtel bych do těchto objektů přitáhnout síť.
  Chtěl bych se zeptat jaké máte kdo zkušenosti, jestli to vůbec někdo
realizoval, protože jsem slyšel hodně lidí, kteří když uslyší o outdoor
galvanice tak se osypou, ale i ty co mě řekli, že maji STP, uzeměné
stínění a je to v pohodě...
  Prosím odpovědi na soukr email, případně na zvážení, zda se toto týká
linuxu... do konference pošlu výsledek této malé ankety.

děkuji za názody a odpovědi...

--
        david tok, uid: 0, C14H9Cl5 na coolnet.cz