bluetooth usb adapter

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Říjen 24 10:42:25 CEST 2002

On 23/10/2002, Stanislav Meduna wrote:

> : Mate niekto skusenosti s Bluetooth USB adapterom od MSI (pripadne s
> : hociakym inym) pod linuxom ?
>
> Nepodarilo sa mi ho rozbehat. Este som ale nevyskusal vsetky moznosti,
> takze netvrdim na 100%, ze to nejde.
>
> Ak sa to niekomu podari, chcem o tom vediet.

Nevim, jak konkretne ten od MSI, ale nektere USB Bluetooth adaptery
podle vseho funguji, viz
http://www.qbik.ch/usb/devices/search_res.php?pattern=bluetooth
Ovsem do podrobnosti autori obou prispevku prilis nezabihaji.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka