Mozilla Kiosk

Lumír Jasiok lumir.jasiok na vsb.cz
Čtvrtek Říjen 24 10:54:34 CEST 2002

On Thu, 24 Oct 2002, Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

> :> Dobry den,
> :> ja prave pripravuju nejake kiosky pro nasi VS a zjistil jsem, ze nez se
> :> "patlat" s novym skinem pro kiosk mozillu je jednodussi si stahnout
> :> napr. IE skin pro normalni mozillu a upravit mu prislusny vzhled k obrazu
> :> svemu. Je treba si pohrat s XUL pro dany skin a pripadne s CSS styly.
>
> bude vysledok Vasej prace niekde dostupny ?

No, kiosky budou instalovane na nasi VS, takze pokud se chcete podivat
:-).

Jinak samozrejme  sepisuji dokumentaci a pokud budete mit zajem, tak ji
muzu vystavit na web. Ale nemohu Vam slibit, ze to bude hned. Mel bych to
mit hotove nejpozdeji do poloviny listopadu.

S pozdravem

Lumir Jasiok

--

  Lumír Jasiok      	Student VSB-TU Ostrava
  email:          	Lumir.Jasiok na vsb.cz
  MOTTO: 	 	Unix je user-friendly, ale sve
                	pratele si vybira.