RE: Mandrake 9.0 a W2000 - Winy vidí SWAP..... je to OK?

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Čtvrtek Říjen 24 11:25:15 CEST 2002

> Mám na disku W2000 společně s MDK 9.0. Když jsem ve W2000 vidí oddíl SWAP
> a udělají mi z něj další jednotku na kterou, ale pochopitelně nejde
> jít....
> Kamarádovi to i dokonale zbržduje W2000. Na stejných oddílech jsem měl i
> RH 7.3 a nebyl problém..
> Jedná se o samostatné oddíly, žádné extended.. tak nechápu. Je to chyba
> MDK nebo W2000?
> Nevíte někdo jak je to možné a jak to případně řešit?

Mel jsem stejny problem. Vyskytl se v pripade, ze jsem mel pri instalaci W2K
rozdelene partisny na disku, takze W2K je videl. (I kdyz ty, ktere nebyly
pro Wokna nebyly naformatovane) Osvedcilo se mi to, ze jsem smazl vsechny
partisny, pri instalaci W2K jsem si vyrvoril partisny pouze pro W2K a
ostatni jsem udelal az pri instalaci Linuxu. Pak uz to nezlobilo. Ale nechci
tim tvrdit, ze to bylo tim. Mozna to byla nahoda a problem byl v necem
jinem, kazdopadne to muzete zkusit.

TNX