potvrzovani prijeti mailu

Čtvrtek Říjen 24 11:41:07 CEST 2002

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek píše:
> 	A proc by mne ze slusnosti mel k teto cinnosti nutit?!?!?! To mi jako
> 'narizuje' nejake RFC? Jo, kdyby to bylo v norme, konkretne muj pristup
> by byl jiny...
>
> 	Jinak to potvrzeni je zpravidla z neznalosti sveho UA, nikoli z duvodu
> potrebnosti...:-( A jinak, nez osvetou se napravy nedosahne...
	Mám takový pocit, že jste kolegu fantomase nepochopili. Pokud by
několik tisíc účastníků konference "ze slušnosti" poslalo potvrzení, snad
by to toho člověka přimělo zajímat se o nastavení svého UA, což by bylo
docela výchovné. Ale předpokládám, že takové věci jako uživatelské potvrzení
a odpovědi tady používá málokdo.