Fw: utmp/wtmp pre sambu

Peter Stibrany cipso na cezap.ii.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Říjen 24 14:56:03 CEST 2002

On Thu 24.10.2002, 14:45 +0200, Ing. Martin Homola wrote:

>  Nevim, jestli Vas spravne chapu, ale smbstatus -b ?
To riesi jednu cast (nazvime ju povedzme utmp ;-)
Ostava wtmp a este spresnim svoju otazku:
rad by som vykonaval na strane servera skripty pri roznych udalostiach.
Tieto udalosti by mali zahrnat:
- prihlasenie uzivatela
- odhlasenie uzivatela
- "dalsie" prihlasenie uzivatela na inom pocitaci (teda, ked je uz raz prihlaseny)

Jedno pouzitie, nad ktorym som premyslal: nechcem, aby jeden uzivatel
pracoval naraz na viacerych masinach a kedze to mu zakazat neviem, rad
by som odfiltroval jeho traffic smerujuci na internet (mame malu siet,
kde pocitac so sambou robi aj router na internet)  no a po odhlaseni
zase treba dat filtrovacie pravidla naspat.

(Ide iba o jedno z moznych vyuziti: moja otazka nadalej smeruje na
sambu a uzivatelov a skripty).