Hry od Lokiho

Jan Korbel korbel na omnicon.cz
Čtvrtek Říjen 24 19:43:29 CEST 2002

hi.
vzhledem k tomu ze jsou si vsechny hry serie Quake dost podobne mam jeden
tip.
1. koupit windoze verzi (prip na test pujcit)
2. stahnout z netu posledni update pro linux
3. zprovoznit update s datovymi soubory z origo cd (*.pak)

mam to vyzkousene s Q2 a provozuju to na lin i bsd :)

jinak kupovat si na hrani konzoli kdyz mam doma komp je pekna zoufalost a
vyhazovani penez ale jak se rika kazdy sveho stesti strujce ze :)

JC

GSM: 0604/290462 UIN: 23487453
IRCNet: JackC #cvut #pisek
QuakeNet: JackC #progamers