Linux a velky problem s Web Cam Go od Creativu

Ivo Kocvara xkocvara na fi.muni.cz
Čtvrtek Říjen 24 19:48:48 CEST 2002

Roman Dvorak wrote:

> Zdravim a preji krasny den !
>
> Mam problem v Linuxu s web Kamerou od Creativu webcam go.Zkousel jsem snad
> vse co slo ale bez uspechu ...Jediny modul(experimentalni ovladac stazeny
> kdesi na internetu) ktery se mi podarilo zavest (s zadnym jinym modulem mi
> to nefunguje) byl w9967cf (jedna so o chipset winbond 9967,webcam je
> pripojena na USB rozhrani),nicmene i presto kamera nebyla schopna
> komunikovat s jakymkoliv programem (xawtv,camstream,gphoto,gphoto2 atd.)
> Mate s tim nekdo nejakou zkusenost jak to sprovozdnit?Pripadne kamerka ma
> [...]

Dobry den. Nevim, jestli vam to pomuze, ale instaloval jsem linux
jednomu kamaradovi, ktery nejakou takovou kamerku vlastnil -- jsmenovala
se "webcam go", byla od creative labs. a byla na USB. Presneji si to
nepamatuju.

Instaloval jsem tam Mandrake 8.2 (mozna 8.1, ach ta pamet), a po
nainstalovani normalne fungovala :-) nainstaloval se tam nejaky v4l
driver a v xawtv to jelo. Docela jsem na to zustal cucet :-) Jenze --
kdyz jsem tam chtel nainstalovat svoje jadro, tak se mne to rozchodit
nepodarilo. Z toho usuzuju, ze slo o nejaky patch v Mandrakovskem jadre.
Oni tam maji spoustu takovych (nekdy uzitecnych) hovadinek.

Pokud mate moznost, tak overte, co jsem psal vyse a ozvete se, jak jste
dopadl. Samozrejme uspech nezarucuju (hlavne si nepamatuju blizsi info o
te kamerce).

S pozdravem
--
ivo kocvara