upgrade KERNELU, vyplati se?

OldFrog oldfrog na volny.cz
Pátek Říjen 25 01:03:41 CEST 2002

>vyplati se mi udelat upgrade kernelu u LINUXu RH 7.2
>jadro 2.4.9-21 na 2.4.18-17.7.x.i386.rpm?

Pokud Vam vse funguje jak ma a po linuxu pouze "chcete",
aby fungoval jak ma, neni treba instalovat. Pokud chcete
vedet, co je v jadru noveho nebo hledate lepsi funkcnost
modulu, muzete instalovat.

>Staci
>stahnou balicky kernel-*.rpm a spustit rpm -UvhF
>kernel-*.rmp? Nebude to mit nejake vedlejsi ucinky?

Osobne instaluji ze zdrojaku a staci mi pro nove jadro prelozit
ovladac pro grafiku (nvidia) a zadne jine zmeny
neprovadim/nepozoruji. Vzdy je s nimi ale dobre pocitat.
Jinak s instalaci pomoci rpm Vam neporadim.

OldFrog.