Terminalova sit

OldFrog oldfrog na volny.cz
Pátek Říjen 25 01:33:59 CEST 2002

>Pokud mne paměť neklame, není ani tak problém to rozjet, ale hlavně
>nainstalovat. Mělo by stačit vyrobit a zapnout swap ještě před startem
>instalačního programu. U Slackware to určitě šlo, nevím, jestli to jde
>i u současných verzí. Přesněji: nevím jistě, jestli nepotřebuje víc než
>4MB ještě dřív než spustíte 'setup'.

Nejsnaze nainstalovat na jinem stroji. Pak to lze skutecne provozovat
i na 4MB. Pochopitelne moc aplikaci si na tom clovek nespusti... Staci
par shellu a jadro uz je zabiji z nedostatku pameti. Uvazte, ze pokud jadro
zabere radove polovinu RAM, moc toho nezbyva. Samosebou to lze
odsvapovat, jenze osobne jsem mel jakysi problem - zrejme prilis velky
swap na prilis malou RAM. Existuje zde snad nejake omezeni pomeru
RAM/SWAP?

OldFrog.