Zvuk u vzdalenych X

Ondrej Caletka caletka na pluto.pslib.cz
Pátek Říjen 25 07:58:25 CEST 2002

Dobry den,
Postavil jsem nekolik starsich pocitacu, jako X terminaly, na serveru mi
bezi XDMCP a klienti startuji jadra linuxu, pripoji NFS root a spusti X
server.
Chtel bych ovsem, aby se na terminaly prenasel zvuk. Pouzivam KDE, ktere
pouzivaji zvukoveho demona artsd. Ten sice umoznuje zapnout sitovou
pristupnost, ale nikde v KDE jsem nenasel nastaveni, kterym posilat zvuk
na vzdaleny pocitac. Jedine, co se mi podarilo rozchodit, bylo vzdaleme
prehravani MP3 v XMMS pres esd driver, kdyz jsem na terminalu pustil esd.
Chtel bych ale nejradsi, aby vse co jde do /dev/dsp se presmerovalo na
vzdaleny pocitac. Nevite, jak to zaridit?

--
Ondrej Caletka
Ondrej.Caletka na centrum.cz