Mirne OT: Sharp Zaurus

Michael Mráka Michael.Mraka na GTSgroup.cz
Pátek Říjen 25 09:34:47 CEST 2002

Karel Zak wrote:
% > nema nahodou nekdo ze clenu konference &subj? nebo tip na prodejce ci
% > dovozce? Prosim soukromne, at nezatezujeme konferu.
%
%  Jen ji zatezujte, todle narozdil od mnoha jinych veci je o linuxu a
%  urcite by nejake zkusenosti par lidi (a archiv:-) zajimalo.

Tak dobre, aspon tady bude nejaky provoz :)...

Uvazoval jsem taky o koupi; moje zkusenosti:

Zastupci Sharpu v CR jsou nepouzitelni - NEPA je nedovazi, Copia zatim
nedovazi, ale bude a predpokladana cena je 23000,- bez DPH (ugh!).

Na internetovych obchodech se da v soucasnosti najit za $325-$400.
Jediny 'problem' je, ze do CR vam odmitnou elektroniku poslat.

Nasel jsem firmu, ktera provozuje 'individualni dovoz zbozi z USA'.  Je
to http://www.cosma.cz, resp.  http://www.cosma.cz/dovoz.html.
S uvedenou firmou nemam nic spolecneho (pouze jsem si pres ne Zauruse
objednal a ted cekam jak to dopadne :).  Skoda, ze jste to nenapsal(i)
driv - predpokladam, ze pri objednavce 2-3 ks dohromady by se dala ukecat
lepsi cena... :)

--mm                                                            Michael Mráka