Raid + hotswap

Ondrej Mach omyl na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Říjen 25 09:58:29 CEST 2002

> Zdravim vsechny, mam prosbu potreboval bych rozjet na serveru hotswap scsi
> raid pole 3 diskove, tak aby kdykoliv sel za chodu vymenit kterykoliv disk
> beze ztraty dat a preruseni provozu. Doporucite mi nekdo neco spolehliveho a
> bezproblemu (kompilace jadra - nerad bych) chodiciho ?

No kompilaci jadra se spis nevyhnete, pochybuji, ze moc vydavanych jader
je pripraveno na takovyhle radice (ale urcite by se naslo :-( ).

Ja osobne jedu uz mesic a pul ASR-3210S od apatecu (jadro mam svy 2.4.19-ac4),
a po strance funkcnosti v pohode (uz mi odesli dva disky - nastesti ne
najedou - chyba byla v moturcich hezke ze, ztrata dat=0B (vic dat ztrati widle kdyz spadnou :-) )
bohuzel to neni nejrychlejsi.
(na 1 pole by Vam stacila i ASR-2100S, coz je totez, ale jen s jednim kanalem)

			Omyl