Kernel 2.4.18-17.7.x nejde prelozit s glibc-kernheaders-2.4-7.16

Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Pátek Říjen 25 11:54:53 CEST 2002

Dobry den,

stahnul jsem z ftp://updates.redhat.com rpm zdrojaky jadra
kernel-source-2.4.18-17.7.x.i386.rpm + vsechny posledni zaplaty
klicovych casti systemu / glibc, modutils, gcc atd. pro RH7.3
Nainstaloval jsem vse bez problemu.
Pomoci make menuconfig zkonfiguroval vlastni jadro, potom make dep, make
clean, make bzImage a make modules.
No a pri tech modulech to konci errorem. Bohuzel ne vzdy na stejnem
miste :-( Jednou napr. pri kompilaci floppy.o
Nejprve jsem myslel, ze je spatne stahnute rpm-ko, tak jsem na pustil
md5sum ale soucet sedi.
Tak jsem s tim chvili laboroval a zjistil jsem ze vinikem je
glibc-kernheaders-2.4-7.16. Tak jsem prejmenoval v /usr/include adresare
asm a linux a nalinkoval je ze zdrojaku noveho jadra. Preklad probehl
bez problemu.
Resenim by bylo odinstalovat glibc-kernheaders jenze na nich zavisi
glibc-devel (rpm -e --nodeps glibc-kernheaders pomuze, ale to neni moc
ciste) a prece jenom potrebuji obcas neco kompilovat.
Priznam se, ze na zaklade tohoto zjisteni mi neni jasne proc neni k
dispozici take novejsi glibc-kernheaders s kterymi by slo jadro prelozit.
Samozrejme neni vylouceno, ze nekde delam neco spatne. Muze mi prosim
nekdo poradit v cem je chyba?
Predem dik za kazdou radu ci nasmerovani.

konfigurace:
RH7.3 + vsechny posledni zaplaty z ftp://updates.redhat.com
PIII 866MHz, 256MB RAM, SCSI INITIO, chipset intel 440BX

Duda