Nasazeni linuxu v podniku - reference, zkusenosti

David Lukaštík david.lukastik na svkuh.cz
Pátek Říjen 25 15:39:43 CEST 2002

Zdravim,

No, my Linux provozujeme prevazne na serverech.
Na 7 z 8 (Terminal Services, jaksi Linux nezvlada :o)) )
A na 2 stanicich. (Administratorske)

Na serverech bezi:
Samba (PDC)
Oracle 9iR2