Nasazeni linuxu v podniku - reference, zkusenosti

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pátek Říjen 25 17:11:56 CEST 2002

On Fri, Oct 25, 2002 at 04:16:57PM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Jeeee, ona se ta davkova silenost (IMHO tim je myslen ten davkovy
> system pres externi sit - rozumej modemy via hlas CTc), co jsem pro
> Vypocetni stredisko CP v Brne delal tak kolem roku 1995 jeste pouziva?:-))))

Asi ano. Ona výměna systému, který běží na všech poštách v republice,
je dost náročná záležitost, do které se ČP určitě moc nechtělo, dokud
to nebylo nevyhnutelné. A ani tak to není nic jednoduchého - poprvé
jsem se o tom doslechl začátkem roku 2001.

Konkrétních detailů bohužel moc neznám, sice jsem na tom novém systému
měl původně pro Sybase CZ dělat, ale nakonec z toho sešlo. Tedy sešlo...
v pondělí se mělo začít a když jsem se v pátek zeptal, co a jak, dozvěděl
jsem se, že všechno bude jinak a že mne nebudou potřebovat. :-( Od té
doby vím, že velkým firmám člověk nesmí věřit... :-)

                                                           Michal Kubeček