podivne chovani ssh

Petr Vejsada daemon na nospam.exe
Pátek Říjen 25 16:31:24 CEST 2002

Hello All!

instaloval jsem openssl 0.9.6g a openssh3.4p1 (ted i 3.5p1) na nekolik
stroju,
nikde zadny problem, az na jednom. Dam-li jako uzivatel treba

ssh -l root nejaky stroj

tak hleda /usr/libexec/ssh-askpass (ktery nemam), a ze Host key verification
failed. V ~/.ssh mam bud RSA klice nebo treba nic, known_hosts mam ci nemam
(ruzni uzivatele), prava na cteni vsude jsou, ale toto to dela. Pokud udelam
stejnou akci jako root, vse je OK. Dokonce kdyz jako root pouziju RSA klic
nejakeho uzivatele z jeho ~/.ssh, vse probehne OK. Uz jsem i nekolikrat
prekompiloval openssl i openssh, ale zadna zmena. V man ssh jsem si precetl,
kdy se hleda /usr/libexec/ssh-askpass. Zadnou promennou SSH_ASKPASS
nastavenou
nemam. Kdyz dam unset DISPLAY nebo se hlasim konzole mimo X, nehleda se
ssh-askpass ale jen ze Host key verification failed. Netusite nekdo cim by
mohlo byt ?

--
Petr /daemon(zavinac)svoboda(tecka)cz/