Nasazeni linuxu v podniku - reference, zkusenosti

Pátek Říjen 25 17:36:35 CEST 2002

Lubomir Cevela wrote:
> Rad bych se pripojil. V soucasne dobe u nas probiha testovani nasazeni
> Linuxu na stanice ve smisene siti Linux-Windows. Cistokrevna stanice s
> Linuxem je tedy zatim jen jedna (servery nepocitam). Prvni zkusenosti z
> takovehoto testu jsou pomerne dobre.

	Prosim i ostatni, aby v pripade techto pozitivnich, ale i negativnich,
testu/zkusenosti apod. uvadeli rovnez pro co je takova stanice urcena a
jake jsou hlavni ukoly takoveho pracoviste - nejlepe dle typu uloh,
ktere se na tom rutinne zpracovavaji... nerikam, ze neni zajimave, ze AV
ENGINEERING, a.s. ve Zline pouziva Linux na desktopu (v obecne rovine),
ale dle meho nazoru je to jako reference pro jakykoli projekt naprosto
nedostatecna, prave z duvodu absence konkretniho popisu ukolu/ukonu
takto resenych.
	Co treba: AV ENGINEERING vybavil 1-x pracovist Linuxem (z celkoveho
poctu Y%), na kterem nasi navrhari pomoci CAD systemu Nemecek
zpracovavaji technicke podklady pro realizacni oddeleni?

PS: I mne zajima, jak se Linux rozsiruje, nejsem zaslepeny a priznavam,
ze nektere typy ukonu/uloh jsou beze zbytku resitelne i laickymi
uzivateli pomoci pracoviste s Linuxem, nektere s mensimi obtizemi, ktere
lze uspokojive vyresit nazornou ukazkou ci skolenim, dale ulohy, ktere
je mozne resit s vetsimi problemy a zvladnou je pouze zkuseni
profesionalove (nejen ve svem oboru) a pak samozrejme ulohy, ktere
pomoci Linuxu uspokojive resit nelze. Domnivam se, ze Linux, stejne jako
vsechny jine systemy lze takto charakterizovat, je zajimave sledovat,
jak se ulohy z posledni kategorie meni postupne treba az v kategorii
prvni, bez podrobnejsich informaci to vsak nelze...