Nasazeni linuxu v podniku - reference, zkusenosti

David Lukaštík david.lukastik na svkuh.cz
Pátek Říjen 25 18:24:06 CEST 2002

Zdravim,

Rdesktop znam. Ja bych spis potreboval opak Rdesktopu.

Tedy spustit tu aplikaci na Linuxu a pak se na Linux konektit pomoci z
Win stanic. :o)

Bohuzel ta aplikace pod wine nebezi (pod Win4Lin a VMWare ano). Slo mi o
to, ze kdyz Wine nespusti onu aplikaci, pak stejne musim kupovat a
instalovat VMWare a pak i Win2K TS Server, tudiz neni to ani ekonomicky
ani technicky lepsi reseni.

S pozdravem,

Davadu