Apache 1.3 + CSacek

Mudroch mudroch na telecom.cz
Sobota Říjen 26 00:13:17 CEST 2002

Zdravim,
mel bych mensi problem:
Kdyz v httpd.conf (nebo kdekoli jinde) nastavim nejaky alias adresare, tak
se mi po napsani adresy:
http://server/alias_adresare objevi chybova hlaska Internal server error.
Vim urcite ze syntaxe je spravna, protoze mi to fungovalo na jinem pocitaci
(stejny konfig. soubor i stejne nastavene prava k danemu adresari). Jenom si
rikam, ze za tim asi bude ten CSacek, protoze kdyz jsem ho zrusil
(okomentoval jsem modul mod_csacek a restartoval apache),tak mi ten adresar
sel bez problemu zobrazit a vse fungovalo jak ma (az na cestinu).
Nevite nekdo co s tim?
Diky
Martin Mudroch ICQ#: 22577946 Current ICQ status: + More ways to contact me