bluetooth usb adapter

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Sobota Říjen 26 00:57:48 CEST 2002

On Wed, 23 Oct 2002 17:54:51 +0000 (UTC), Stanislav Meduna wrote:

: Nepodarilo sa mi ho rozbehat. Este som ale nevyskusal vsetky
: moznosti, takze netvrdim na 100%, ze to nejde.

No, s affix-om sa to tvari nadejnejsie - aj ho spozna, aj vidi
okolite zariadenia, ale poskytovane sluzby spozna len
ako kedy, seriove spojenie sa mi podarilo asi po 50 pokusoch
(ked sa raz podari, potom uz ide) a sparovanie dokopy dvakrat.

Je dost mozne, ze nema rad multiprocesorovy stroj, este to
skusim s jednym procesorom zakazanym. V kazdom pripade
to nie je prave "ready for the prime time"...

V principe to ale ide, MSI USB BT rozbehatelne je a minimalne
spojenie cez Sony-Ericsson T68i mi minimalne raz fungovalo.

Zdravi
--
                                        Stano