Apache 1.3 + CSacek

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Sobota Říjen 26 13:57:01 CEST 2002

On Sat, Oct 26, 2002 at 12:19:21PM +0200, Mudroch wrote:
> "Petr Simek" <psimek na jcu.cz> píše v diskusním příspěvku
> news:Pine.WNT.4.43.0210260805590.-4028119-100000 na oleum.jcu.cz...

> charset=windows-1250">

> Hmm, to jsem zkousel, ale ta cestina fakt nefungovala. Kdyz jsem ji rucne
> prepnul v IE nebo NN na iso-8859-2 tak to bylo v pohode, ale kdyz jsem si
> nastavil Automaticky vyber kodovani, tak mi to porad nutilo iso-8859-1.
> Proto pouzivam CSacek.

HTTP-Equiv je jen berlička pro situace, kdy nemůžete ovlivnit hlavičky.
Máte-li tu možnost, použijte raději direktivu AddDefaultCharset. Pokud
by vám to z nějakých důvodů nevyhovovalo a chybu se nepodařilo odstranit,
zkuste použít mod_czech (ale ten na rozdíl od CSacek není dále vyvíjen).

                                                        Michal Kubeček