dosemu

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Sobota Říjen 26 20:31:53 CEST 2002

Dne sobota 26 říjen 2002 20:27 jste napsal(a):
> Přeji dobrý den
> Mám dotaz: jak donutím dosemu abych z něj mohl přistupovat k diskům, a
> ne jen k c: tvořené hdimage.first
>
> předem dík Jiří Dvořák

Teď jsem ten problém řešil:
1. v linuxu PŘED spuštěním dosemu a/nebo xdosemu disky přimountovat( a jde to
JEN s disky FATxx) všechny, které chcete v dosemu a/nebo xdosemu zobrazovat.
2. v autoexec.bat po spuštění dosemu a/nebo xdosemu dopsat cesty k diskům:
u mne např. je to: lredir X: Linux\FS\mnt\jmeno_disku a tak dále: to
jmeno_disku je název disku ve FATxx, které mám, místo X dejte písmeno, jak
chcete, aby se vám disk zobrazoval. To celé (lredir X:
Linux\FS\mnt\jmeno_disku) zopakujte tolikrát, kolik máte disků ve FATxx.
3. spusťte dosemu a/nebo xdosemu a už budou disky k dispozici.

--
Daktari
Linux Debian

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      Tel/fax 00420461618355
57001 Litomyšl                           Mobil: 00420604231785
Czech Republic                               ICQ: 38405650

     Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.