apache nefunguje v siti

OldFrog oldfrog na volny.cz
Pondělí Říjen 28 02:42:06 CET 2002

>Na svem k siti nepripojenem pocitaci mi bezel Apache s PHP. Po
>spojeni dvou pocitacu do site mi hlasi ze stranka je forbiden (error
>403). Pouzivam distribuci Mandrake 9.

Mozna v konfiguracnim souboru (zrejme /etc/httpd/httpd.conf )

1. zakomentovat vsechny vysyty direktivy "Listen x.x.x.x"
2. jedinou direktivou "BindAddress x.x.x.x" nastavit sitovou IP adresu
3. na server pristupovat vyhradne pomoci nastavene IP adresy
4. nebo je chyba v "Order, Allow a Deny" jak uvedl jiz p. Kubecek

Zapis x.x.x.x znaci bud ciselnou IP adresu (pr. 192.168.0.1) nebo plne
kvalifikovane DNS jmeno  (www.root.cz).

OldFrog.