jak bloknout kazu?

Brandis Jaroslav jaroslav.brandis na softec.sk
Pondělí Říjen 28 10:50:07 CET 2002

Tu som nasiel odkazy, ale neviem ako sa to bude chovat na novu kazau:
http://groups.google.com/groups?hl=sk&lr=&ie=UTF8&oe=UTF8&frame=right&th=90cab308caf234a3&seekm=3c960f4a%241%40news.zen.co.uk

http://www.oofle.com/iptables/filesharing.htm

Neblokujte stahovanie. Blokujte konekty na server a vyhladavanie

> dala... Nejak
> je nutne
> bloknuti kazy
> by zjistit
> bude urcite

> by vypadalo

> Tak nejak...
> http://netfilter.samba.org/ click na patch-o-matic, tam
> hledat [string] ...
>
> ale z moji strany untested, jenom vim, ze se tim tady u nas
> jednou zabyval, tak se mi to vybavilo...
>
> --
> Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o.
http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6